day after day

Ställde klockan andra lediga dagen med ja, åkte in till helsingborg för att fixa lite ärende och sen hem till ada en sväng där jag även hittade erik, vi gjorde kejsarpannkakor och chillade igenom denna dag helt enkelt innan det var dags att dra sig hemåt för träning, jag och erik svängde in om mc och tog vars 2 cheeseburgare, jadååå vad gott de var istället!
Nu ligger jag i sängen och har precis packat klart inför imorgon då jag åker mot Blekinge och Oskars sommarstuga med några goa vänner, stannar där till lördag morgon och det rycktas att täckningen är den sämsta någonsin så ingen uppdatering troligtvis, får berätta för er sen istället :)
Nu ska jag somna till oth, ställt klockan på 8.30 imorgon, tredje dagen gillt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0