Bekänningar

1. Fotboll är min passion här i livet
2. Min bästa egenskap är min vilja, som tagit mig lång här i livet
3. Jag stänger och låser inte alltid dörren till toan hemma
4. Jag kan äta skräp, godis, skit utan att vågen visar annorlunda (peppar peppar ta i trä)
5. Jag skämtar, MYCKET (så va inte så jäkla seriösa)
6. Jag älskar att anordna saker så som överraskningar, fester osv
7. Jag hatar när folks ilska går ut över mig eller mina nära och kära som inte har med det alls och göra
8. Jag har aldrig haft ett ordentligt seriöst förhållande, någonsin
9. När folk frågar mig varför jag inte har någon pojkvän så använder jag mig av ursäkten: " jag har det bra som de e, jag har inte tid med någon pojkvän" (dock kanske inte alltid sant)
10. Jag lyssna mycket på musik, radion i köket, högtalarna på rummet, hörlurarna på buss/tåg, när det finns tillfälle i skolan, allt går så mycket bättre då tycker jag
11. Jag har alltid lett med stängd mun, även innan jag fick tandställningen
12. När jag och min mamma bråkar så kan de gå ca 10 min efter och då kan vi prata normalt igen, precis som inget hänt
13. Ibland får jag ångest och blir besviken på mig själv för att jag inte träffar min pappa tillräckligt
14. Jag har en dubbelsäng och när jag sover själv så ligger jag på en sida (vad jag vet) men så fort någon sover med mig så känns dom ivägen och jag stöter till dom trots att dom oftast ligger på andra sidan
15. Jag bjuder väldigt mycket på mig själv, särskilt på fester och gillar därför inte när andra väljer att avstå den fronten
16. Jag skulle vilja skadas och hamna på sjukhus ett tag bara för att se vilka som skulle bry sig, skulle bli ledsna och få se vilka som är äkta
17. Jag kör ibland på "smaka på sin egen kaka" metoden för att folk ska förstå att det kanske inte är okej att behandla vissa på ett visst sett
18. Jag brukar fråga folk vad dom tycker om jag tex har två alternativ bara för att se vad dom tycker men i slutendan väger deras åsikt inget ändå
19. Jag har bra lokalsinne
20. Jag kan tycka det är skönt att shoppa själv för då kan man kolla på vad man vill, gå hur snabbt/långsamt man vill och bestämma själv
21. Jag är sämst på att ta komplimanger
22. Min tatuering på ryggen (never give up) betyder väldigt mycket för mig, den beskriver nästan hela mitt hittills gångna liv
23. Jag tycker inte om när folk tar saker för givet med mig när man bara kan öppna munnen och fråga

det var alla för denna gången, gonatt!♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0