when i try to forget you

Shululull buddies!
Serverade igår direkt eftersom på mentorsmiddagen och kom inte hem förrens halv tolv. Guuuud vilken träningsvärk jag har i biceps och axlar efter igår, det är faktisk påfrestande att bära 3 tunga tallrikar med mat om och om igen.
Den sena ankomsten hem resulterade i att jag var så trött att jag inte vakna till alarmet och när jag väl vakna kvart i åtta så bombarderades mitt huvud med en extrem huvudvärk så jag stannade hemma idag och mår mycket bättre nu.
Om en lite stund så ska jag ta bussen till Landskrona IP och döma P13 BoIS mot HIF, vilken match!
Sen hämtar mamma mig sen ikväll, ciao!

Ps. Älskar hur jag matchat mina byxor med mina strumpor 😋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0