Vem lämnade vem

Av 5 lektioner idag var 2 frivilliga och en inställd så jag kom hem redan kvart över ett idag, sååå skönt!
Cyklade bort till Oskar och bakade kokostoscakaka, mums mums, chillade där lite innan jag cyklade hem och påbörjade plugget: fysikprov på fredag och historiainlämning på söndag (döööö)...
Melissa Horn har hjälpt mig på traven under plugget och jag måste säga att det är den perfekta pluggmusiken.
Förövrigt onsdag idag ja, ingen träning idag, enda inplanerat är Sveriges Mästerkock ikväll!!!

Har ni också tänkt på att det är så härligt att det är ljust länge om dagarna, solen och himmeln är ljus både när man vaknar redan vid halv och enda till halv nio, älskar när man ändrar om till sommartid, man får typ energi av det tycker jag iallafall :)

Ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0