To young to dumb to realize

Ligger i sängen trött som ett lik, vakande av alarmet kl 6.00 imorse och jag hade haft en dröm om att jag var på fest och när man är på fest så går ju man och lägger dig assent så när jag vaknade så kändes det som jag bara sovit 2-3 h och jag undrade om alarmet verkligen var rätt men ja tyvärr var det de och jag tog mig upp och iväg med bussen 06.43!
Fysikprovet gick förhoppningsvis bra, man ska aldrig säga något när man inte vet resultatet. Hade biologi innan och kemi efter sen lunch och slut på skoldagen.
Åkte hem till Ada och lagade kaiserschmarrn (asgott, typ österrikiska pannkakor) och till det drack vi chailatte på balkongen och pluggade, megamysigt må jag säga! Sen vi kvart över fyra så promenera jag, Ada, adas syrra och hennes mamma ner till stan (40 min) i det fina vädret där jag tog tåget hem, käkade tacos och pluggade lite till, och ja sen blev klockan helt plötsligt nio?!
Sätter igång en film nu som vanligt att somna till, godnattis!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0