Stuck in the middle

Blogg.se-appen har fuckat sig nu i två dagar och jag bloggar bara från telefonen så ja ni fattar varför det inte kommit något inlägg.
Men iallafall så i fredags hade vi redovisningen och det gick super, alla verkade helt impade och förvånade att vi hade lagt oss på en så hög nivå vilket är askul att se!
Shoppade lite på stan med nellsan efter det och fick med mig ny piercing, bikini, en tröja och två skal till telefonen och allt det där för typ 300 kr, fett najsss. Så det blev bra dag och sen var det ju 80 dagar till Maggan med wehoooo!
Igår, lördag, dömde jag P14 i Kågeröd sen hämtade kusin Markus mig och jag följde med hem till dom för där var ju mina små guldklimpar denna helgen, Olivia och Tindra, sen var ju såklart goa Love också där, spenderade hela dagen där och när jag kom hem var det soffhäng med familjen som gällde, ännu en bra dag!!
Idag är det en sak som ska fokuseras på och det är SERIEPREMIÄR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0