Safe Haven

Ligger och kollar på Safe Haven nu, har sett trailern och jag måste säga att det typ verkar vara världens bästa film!
Helt vanligt tråkig skoldag idag, kom hem vid fyra, spelade lite fotboll ute i trädgården med bröderna, både Radmus, Kevin och Hampus, grillade korv och käkade ute på trädäcket, sen skrev jag ihop min engelska-debattartikel som ska in imorgon, gick ganska smidigt så hann bänka mig framför tv halv åtta till "halv åtta hos mig", sen kl 21.00 var det elementary, grymt bra och nu ligger jag här.
Sovmorgon imorgon, alltid lika skönt, ska göra en god frukost och njuta av morgonen är det tänkt men det blir aldrig som man tänkt sig (;

Sov gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0