Mitt bästa för dig

SKULLE PUBLICERAS IGÅR

Tjenääää!
Första dagen på Onkologi-avdelningen vid Lunds Universitetsjukhus och jag och Matilda har fått en rundvandring, fått skriva på säkerhetsavtal om sekretess, fått egna kort till alla dörrar på avdelningen, börjat på vår redovisning, lunchat ute, köpt med oss hemmakvällsgodis, suttit med på en rond (ett möte) där det diskuterades patienters behandlingar för bröstcancer och ja allt känns super, imorgon jobbar vi hemma då Signe skulle iväg till Kristianstad sen på onsdag ska vi labba mikroskopiskt och kolla på olika vävnader osv.

Nu ska jag hem och bara göra ingenting, skönt som satan må jag säga, ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0