Michelangelo

Vaknade upp till ett samtal från Kågeröd som undrade om jag kunde döma P14 imorgon och det passade ju perfekt denna helgen då jag inte hade några matcher.
Sitter just nu på tåget till Helsingborg och så kommer hon konduktören fram och frågar efter biljetten så visar jag mitt kort precis så som man brukar, hon kolla av kortnumret och tar mitt kort, när hon är klar tar jag tillbaka det och lägger det i väskan sen säger hon "är det jobbig att visa kortet eller?" Jag bara " nä? Jag visade ju dig det?" Hon bara "jag men du höll bara upp det, Det är min skyldighet att kolla ordentligt", och hon var riktigt otrevlig och klandra mig för att ha gjort fel så jag sa till henne att skaffa ett annat jobb och hon ska vara så otrevlig. Det är väl inte mitt fel att hon är sur och har en dålig dag? Idiot!

Det är iallafall dags för redovisning idag och jag håller alla mina tummar och tår för att det ska gå galant, gör ni det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0