Living in the moment

Hellu kompisar!!!
Skolan idag rulla på som vanligt, inget intressant så.
När jag kom hem skynda jag mig upp på ICA Gunnarssons och inventerade i 3-4 timmar, eftersom jag inventerat ungefär 7-8 gånger innan så vara denna gången heller inget problem, fick som ta för hjälpen 500kr i presentkort, så det var ju najs!
Sen dess har jag fixat och donat inför morgondagen, Valborg, som ser ut som så att jag och några goa vänner börjar hos Oskar imorgon redan vid 8 och käkar frukost, piffar till oss osv. sen drar vi till Stadsparken i Lund så vi är där vid 10-11 tiden och så får omgivningen, vädret och stämningen avgöra hur länge vi stannar där sen är det fest på kvällen fast var är ännu ett mysterium. Hoppas ni också ska fira in Maj månad riktigt bra!

Ciaociao! Dags att lägga sig då Erik och Oskar kommer vid kvart över sju då vi ska upp till ICA Gunnarssons och handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0