In My mind

Sitter på Landskrona IP och väntar på att mamma ska komma, har precis dömt P14 Landora mot Hittarp.
När jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt och umgås med familjen, känner att jag behöver vila lite nu innan sista vågen med plugg kommer framöver, har tex slutprov i biologi på tisdag nästa veckan och ja det omfattar rätt mycket...
Sen svenskaprov på fredag nästa vecka och sen rullar veckorna på med NP i engelska, slutprov i fysik och kemi, uppsats i biologi, matte och massa mer.

Nog om plugg, kanske cyklar upp till Gunnarsson och köper något gott till ikväll, ska ändå ta ut pengar och sen tycker jag att jag förtjänar det hehe.

Nu kommer mamma, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0