In my mind

Såja nu har jag precis satt mig på röven framför LOL med te och scones.
Hade två ganska självständiga lektioner idag sen hade vi en föreläsning där Sveriges mest kända journalist kom sen var de fika för oss NA2:or då Procce i Malmö var inbjudna till en föreläsning tillsammans med oss om sex och samlevnad.
Efter skolan tog jag bussen till väla och gick runder och kollade samt fick med mig några inköp hem, jag tycker det är skönt att gå själv för då finns det inga begränsningar eller klagomål på hur länge man är i en butik eller hur snabbt man går hahah.
Imorgon är det torsdag och först skolan sen hämta ett par skor på scorett därefter är det servering på mentorsmiddagen sen var det dagen också förbi och efter torsdag kommer...., FREDAG!!!

Ciaociao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0