In for the kill

8.30 imorse befann jag mig hos tandläkaren i Helsingborg och det var hemskt vad dom greja i truten på mig idag, det känns som satan i tänder nu också när allt börjar flytta på sig :(

Har även idag avslutat projektet i Lund och nu återstår bara redovisningen i skolan imorgon, men känns faktiskt jäkligt bra!
Gick en runda på stan i Lund innan jag hoppade på tåget där Midde och Almin sen begav vi oss till Husie och SkånesFotbollsförbund för det avslutade mötet för oss nyblivande distriktdomare.
Nu är jag hemma och ligger för tillfället på soffan och gör ingenting, imorgon börjar jag inte förrens 11.40 men ska till skolan med 10-tåget för att öva inför redovisningen samt skriva ut lite saker.

Efter skolan imorgon är tanken att jag ska shoppa, vet inte hur längesen det var sist jag handlade något och i fokus ligger fotbollsskor, bikini och kanske något på rean! Hoppas på att någon hjärtlig själ kan följa med mig och göra mig sällskap.

Wish me good luck tomorrow!!!
Ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0