Händerna mot himmeln

Morsning Korsning!
Hade som vanligt sjukt kul igår hemma hos pappa, alla dessa imitationer, händelser och videos vi garvar åt hahah.
Nu har jag precis vaknat, kl är 12 och jag har gjort det för tredje dagen i rad, det roliga är att jag vaknar alltid en gång runt 9 men somnar om, och när jag vaknar nu vid 12 känner jag att jag borde ha gått upp vid 9 istället...
Men jaja nog om det, idag är det fokus på träningsmatchen på konstgräs i Häljarp mot Höör/tjörnarp. För sen om två veckor börjar serien, JAG MÅSTE KÖPA NYA FOTBOLLSSKOR, för mina är trånga nu dvs. för små.

Sista dagen på påsklovet och jag vill faktiskt inte tillbaka till skolan...

Har kollat in någon av dessa skorna änsålänge, alla är samma modell nämligen Nike - Mercurial Victory!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0