Grattis underbara du!

Linn min Linn blir äntligen 18 år, du är guld värd och dina ord är inte att leka med, dom går rakt in i hjärtat!
Så nu försöker jag förklara för dig hur mycket du betyder, älskar alla dina meddelande om hur stark jag är pch att jag kommer att ta mig ur allt för att jag är ju jag. Men det är med din hjälp jag tar mig längre och du anar inte hur stolt jag är över att få vara din vän.
Jag älskar dig och jag hoppas du haft den bästa födelsedagen för det förtjänar du!
Hittade en underbart fin bild på oss och en bild säger mer än tusen ord!


Kommentarer
Postat av: Linn

Har haft världens stressigaste morgon och det första jag har i skolan är nationella muntligt i engelska som gick sådär och så blev jag deppig och sen går jag in och läser detta inlägg (förlåt för att jag inte såg det igår, däcka vid 22-tiden efter gymmet!!) Ord kan inte förklara hur glad jag blev, är så glad för att jag har dig som vän Daniella. Jag ser upp till dig något helt otroligt mycket och jag är så otroligt glad för hur mycket du peppar mig med min träning. Du inspirerar mig så mycket att också vara lika stark psykiskt som dig, för det finns ju bara en Linn och det finns ju bara en Daniella! Tack för att jag har fått chansen att ha dig som vän, verkligen. Jag älskar dig med! <3

2013-04-11 @ 13:46:36
URL: http://madeebylinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0