Don't blame it on the sunshine

On my way home after work at the train.

Har varit i Lund med Matilda även idag och nu börjar saker falla på plats med redovisningen på fredag där vi har planerat en introfilm, massa fakta och forskningsstudier så det blir nog toppen!
Sista dagen på avdelningen imorgon för denna veckan och jag måste säga att det har varit roligare än att sitta i skolan!

Imorgon är även avslutning på utbildningen för distriktdomare i Malmö så det blir ingen träning för min del tyvärr eftersom det är kl 18.00.
Skulle egentligen servera på Oscarsgalan som skolan arrangerar och det känns fett tråkigt att inte vara med nu när man är ansvarig men utbildningen är obligatorisk så får göra ett undantag nu och ta igen det med att vara dubbelt så bra nästa gång!

Ja, mitt liv är inte allt för roligt att läsa om just nu så jag avslutar här och fortsätter lyssna på min man Bruno Mars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0