Äntligen funkar blogg-appen igen!

Här inte bloggat pga. att appen cpat sig och jag bloggar aldrig från datorn.

Men då drar vi igen vad som hänt den senaste tiden.
I lördags så dömde jag först på IP P13 för klubben sen hjälpte jag mamma i kiosken följt av att vi åkte till moster på Gråen hela familjen (-ralle), spelade kub, grillade jättegott och bara mös.
I söndags så kollade jag första halvleken på Kevins första 7-manna match sen var jag tvungen att åka oöm Höör och döma P15, goa pengar iallafall, när jag kom hem så blötade jag mina nya fotbollsskor och lita lite i trädgården med syskonen och sen klämde jag in lite plugg där också.
Igår så var det skolan som vanligt sen följde jag med Matilda hem då vi skulle möta varandra med U-laget på Exan i Landskrona, riktigt kul att det gick bra för min del och att jag kände mig nöjd. Matchen blev 2-2 men jag tyckte ändå vi hade fler chanser till en vinst men men.
Idag så togs vår sovmorgon bort pga slutprov i biologi, Gud så skönt att det är över, blev megatrött efter det och så hade man ändå 5 h kvar, som tur fick vi sluta 40 min tidigare så jag hann med 2 tåg tidigare!!!
Nu är det käk, skicka iväg ett brev, låna en bok till skolan och träning som står på schemat sen var denna dagen också över, puhhhh det blev mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0