a cinderella story

Rubriken beskriver filmen jag ser på nu, sett det överdrivet många gånger men det är en superbra-somna-till-film.
Dagen har bestått av att jag imorse begav mig upp till IP och lämna lite domartröjor till Hampus och höll han sällskap till matchen började, då cyklade jag hem och åt frukost sen upp till IP igen för att P04 där Kevin spelar och Chrille är tränare skulle samlas till match och jag följde med som den snälla systern jag är, det blev hela 12-1 till pågarna så vi gjorde tillsammans en våg till publiken med äkta glädje.
Sen var det upp till IP IGEN för nu spelade A-laget Herrar hemma mot Fortuna och ja jag och min familj är rätt fotbollsnördiga :)
Men efter det begav vi oss hem och jag lagade tacos till oss 4 av 7 som var hemma, sen dess har soffan varit min bästa vän samt har jag planerat inför Valborg på tisdag!
Men nu gäller det sömn och uppladdning för matchen imorgon, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0