Med hjärta och smärta kan vi slå ut en tand för laget kommer alltid i första hand!

Lagkamrater ni alla ska veta att ni är guld värda och när vi kämpar för varandra och hjälper varandra tills vi inte orkar mer själva så som vi gjorde idag, jag vet inte en enda som inte hade ont någonstans och ändå står vi upp och spelar denna match lika. Dom var tuffa och starka fysiskt men när vi väl satte till låg dom ner på marken och böna och bad till domaren. Men han stod upp och sa att man fick tåla lite annars kunde man gå och spela schack eller virka, som jag garvade, vilket kung!

Så nu sitter jag här och har fruktansvärt ont i min fot där jag fick en spark, sen knockade en tjej sin knytnäve rakt i mitt vänstra öga och inte nog med det fick jag fan i mig en smäll på nosen och munnen så jag blev yr, usch vilken kamp!


Kommentarer
Postat av: matilda

vad blev matchen då? :D <3

2012-09-01 @ 18:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0