It's maa birthday!!!!

Wihio att vakna upp med ett leende på läpparna när mamma och syskonen står och sjunger för en med en bricka frukost är en härlig känsla.
Att sen kolla på alla sms man fått och få ett samtal från pappan min eller att se att grattisinlägg på facebook!
När man tror att det är bra blir det bara bättre, mina fina klassisar Amalia, Matilda och Louise överraskar mig med födelsedagsfika på Ebbas Fik och inte nog med det får dom alla att sjunga med dem, snacka om att jag blev generad sen får man till och med present, en ursnygg klänning, har man underbara vänner eller har man?
När vi kommer till skolan sjunger hela klassen för mig på engelskalektionen och jag bara älskar min klass när alla sitter och småsjunger till några fina låtar som vi spelar genom högtalarna i klassrummet!
Kan vara världens bästa dag och den har inte ens slutat? Tacos och träning står på schemat, looooove Daniella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0