Hero of the day!

När vi imorse kom till stationen i billeberga hittade Saga en telefon pch vi kollade bilder och förstod sedan att det var en som heter Moa så Amelie ringde och fick tag i henne genom hennes kompis och sen tog jag hand om den och ska överlämna den om 20 min, duktiga tjejer må jag säga!

Nu sitter jag på bussen och käkar godis (ja, jag jobbar på att blir tjock, haha) ska bara hem och äta innan jag drar mig upp mot ip och samling, möter Hittarps IK vilket är serieledarna och jag inte för att vara negativ men tror att vi förlora ikväll tyvärr men vi ska kämpa såklart!

Får lite halvt ångest över att jag har Fysikprov på fredag och jag har inte börjat plugga pga. massa annat som att jag mått dåligt och sen träningen osv. men får ta tag i det imorgon, trots att det är lite sent :|

Ha en fortsatt bra dag allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0