Saker som får mig glad

Vänner - när man kan skratta ock skämta och bara ha allmänt kul med sina vänner då är livet bra, när vänner kan acceptera att man inte är 100% normal utan kan bjuda på sig själv, haha

Familj - familjen betyder sjukt mycket trots att jag har småsyskon som jämt bråkar så kan även dom vara de sötaste på jorden eller när ens mamma på morgonen säger "vad fin du är" eller när pappa drar världens torraste skämt och man bara garvar det får bara en att le

Musik - jag lyssnar på all sorts musik, men det som går mig att bli glad är när man kan sjunga till och fjönta runder, det höjer helt enkelt dagen när man får spela hög musik och hoppa runder, haha

Fotboll - fotbollen har alltid betytt väldigt mycket för mig och alltid fått mig på bättre humör, man kopplar bort att det dåliga som hänt och bara fokuserar på att lira boll med sina lagkamrater, känslan som uppstår när man vinner är heller inte nådig man blir så sjukligt glad att få gå in i omklädningsrummet och sjunga vår segerlåt och samtidigt veta att man gjort bra ifrån sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0