Pain pain pain...

En trött zombie var det som steg in genom dörrarna på skolan idag. Hade endast 2 lektioner som varav en kollade jag och Matilda film, Project X, grym film btw.
Därefter var jag tvungen att vänta tills 14.30 då jag skulle till tandläkaren än en gång då en platta lossnat på tandställning plus att korta av ståltråden längst in då jag fått alldeles för mycket smärta av att den skurit och ge mig blåsor inne i kinden, sjuk smärta!
Satte mig på biblioteket och kolla klart filmen med en chailatte.

Kom hem vid fyra och ligger på soffan nu och väntar på att klockan ska bli 19.00 så jag kan dra till gymmet på ett zumba-pass, trots att jag har noll kordination och takt i min kropp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0