Golden train

Efter skolan idag så mötte jag Annika på tåget och spontana som vi är så bestämde vi oss för att jag skulle följa med henne hem bara en timme, blev dock tre istället, haha. Alltid lika skönt att umgås med henne och bara inte göra någonting utan att någon av oss klagar på att vi ska göra något!
Vi käkade soppa, med ett asgott bröd som henne mamma bakat, i need to have that recept! Sen blev det lite oth-tittande och ätande av kanelbullar, som henne mamma baka, måste säga att hon är en gud i köket!

När jag kom hem vi 19.30 så bytte jag snabbt om till träningskläder och cyklade upp till gymmet, körde 10 min på löpbandet (som jag egentligen hatar, då jag kollar på tiden hela tiden, så det känns som att den går långsammare) sen var det dags för ben, vader och mage idag så körde på som fan i cirkus en timme innan jag begav mig hem igen.

Nu har jag duschat och kollat på tv ett bra tag så det är dags för sängen och oth, as usual!
Goodnight!

Ps. Halvtaskiga bilder på dagens outfit här nedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0