Save me from darkness

Skoldagens avklarad och därav ett prov borta, gick bra tyckte jag. Började dock med att försova mig en timme imorse pga. att jag gick och la mig vid tolv när jag skulle upp halv sju...
Men allt gick ändå susen och dessutom hade vi håla på biologin och engelskan så mycket tid till labbrapporten som ska vara inne på fredag, sen en lång lunch på det, najzzzz!
Hade min favvisar till jeans på mig idag och en svart stickad tröja, det var typiskt daniellastil :)

Sitter på bussen hem nu och hade tänkt gymma nästan direkt när jag kommer hem, kanske lite käk först men sen så, fit for fight!

Sjukt mörkt det är ute nu, känner verkligen att vintermörkret tar över snart och man hinner inte hem innan det är kolsvart, nästa helg är det ju till och med första advent, shit vad tiden går snabbt och så har mamma såklart började med julpyntandet nu, det är bara snön som väntar sen är det riktigt vinter, både mysigt och tråkigt, har inte bestämt mig för vad jag tycker om vinter än haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0