Något hela tiden

Lärarna på skolan var schysta och flytta fram första lektionen 45 min då vi hade håla på andra så fick lite extra sömn, tack gode gud!
Lämnade tillbaka en tröja på en av våra långa raster och sen köpte jag, Amalia, Louise och Matilda var en "bulle" på Fahlmans som vi sedan åt som efterrätt på lunchen.
Fick även köpt biljett till H55 procce+campion festen som är om en vecka!
Pluggade på tåget hem och en timme hemma också innan jag gick till bussen för att åka och kolla HIF-Levante som vi vann biljetter till när vi spela nightcup.
Rätt tråkig match men ändå principen som räknas att åka med några tjejer från laget.
Nu är jag hemma och pluggade lite igen på labbrapporten. Nu har jag satt igång The Lucky One som jag egentligen sett 5 gånger på de senast 2 veckorna haha.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0