My love is your love

Shittttttt så duktig man känner sig nu och framför allt nöjd över kvällen prestation.
Jag och Annika kötta och boxa satan i en timme med instruktören Sara, hon är sjukt peppande och visar hur man ska få det bästa slagen. Funderar på att köpa sån linda som man har på handlederna för jag känner av lite smärta i handlederna under passen och nu när vi snart kommer in på fotbollens vinterträning där vi också kör kickboxning.
Blev endast en kort paus innan Zumban börjar och vi bara körde på, så duktiga som vi är.
När vi var påväg ut genom dörren får Annika världens roligaste enligt mig komplimang: "du är sjukt bra på att shaka" och jag kunde verkligen inte hålla mig för ett litet skratt hahah.

Nu kallar dushen och sen sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0