Modern talking

Hellu, hemma efter ett bra avslut på denna fredag!
Gymmande vi fyra en timme och körde ben och mage idag. Sen åkte jag och Annika hem till mig och fixa till håret osv. sen drog vi hem till Philip där vi lagade tacos och käkade, lite över nio drog vi oss ner till hallen och träffa massa annat najz folk och kollade när juniorerna spelade. Det slutade med vinst för Teckomatorp, andraplats till Vallåkra och tredjeplats för Svalöv!

Nu måste jag sova och ladda upp för en hej dundrande bra dag imorgon.
Ska upp lite innan sju för att dra till hallen och sitta i sekretariatet när P02 spelar, ändå kul :)
Sen kommer mina darlings vi halv tre och då öser vi igång inför en fet kväll!

Nu måste jag verkligen sova om jag ens ska vakna av klockan imorgon, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0