Huvudet går på högvarv

Kom hem för nästan två timmar sen efter att ha haft mingelkväll i skolan för oss naturare om typ olika arbeten i framtiden, där kom ett tjugotal olika personer och berättade om sina jobb och sånt, faktiskt ganska intressant!
Men mellan skolans slut och mingelkvällen som började 18.00 så hade vi 2,5 h där man inte hann hem om och det är lång tid att bara sitta i skolan, så jag och Matilda tog en tripp till väla där jag införskaffa en fet tröja samt en keps, de e najzzz, väldigt nöjd!

Har nu sen jag kom hem varit i högvarv med att lösa massa ändrade planer om morgondagen, dock så fixade jag allt som det bra människa jag är, ni märker säkert att min inställning är sjukt mycket bättre idag men problem löser sig och det har det även gjorde för min del, finally, skulle inte pallat en sekund till!

Kommit på att det här med musiklyssnande innan sovdags i mitt rum med bara julbelysningen igång är verkligen min grej och höjdpunkt på dagen, så det fortsätter vi med!

Shit vad långt det blev men nu måste jag lugna ner mig så jag kan somna snart, haj och ivaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0