Greeeeeat day

Hade en snabb genomgång och redovisning på klasskamraterna idag och sen 10.50 så var det tandläkartid och fixa en platta som gått av.
Därefter ringde Amelie och vi gick en runda på stan; har en komplett outfit till maskeraden nästa lördag, wiiie!!!
Vi mötte även upp Nelly och sedan åkte vi allihopa tåget hem med vars en chailatte, mummmma!

Följde med Amelie hem och hjälpte henne med hennes fotoprojekt och agera modell haha, tog även några bilder utöver det.
Sen stack jag hem och byta om till mina domarkläder och begav mig ner till hallen för att dömma P97, där man gratulerar SBK/TSK till vinsten!

Nu ska jag sova och sen är den ännu en domardag imorgon då P01! Sen lite häng med Amelie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0