En apa som liknar dig

Det har aldrig varit så skönt att bara ligga i sängen som jag gör nu, myskläderna på, najs musik i öronen, mörkt och kallt ute.

Veckan lättade när jag fick höra att engelskan var nästa vecka och att biologin var flyttad två veckor fram samt att labbrapporten flyttades till måndag, dock så ska jag göra den till fredag för jag har verkligen inte tid i helgen.
Ser faktiskt fruktansvärt framåt helgen; fredag spelar j-laget på cupen och då ska man för en gång skull titta och inte dömma. Sen lördag ska jag sitta i sekretariatet på cupen 7.00-13.00 därefter kommer Matilda, Louise och Amalia. Framåt kvällen är det förkrök hos Sara sen maskeradfest i Kågeröd!
På söndag ska jag vid 13.00 vara i hallen och dömma hela dagen! 👍

Idag ska jag gymma med Annika sen bara ligga framför tvn med mamma och somnar antagligen tidigt då jag inte sov mer än 6 timmar inatt vilket är lite för mig.
Sovmorgon imorgon då jag inte börjar förrens vid två, ska dock dra till väla med Louise och Amalia och strosa runder där innan så det blir upp vid niotiden.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0