At least i tried

Min helg:

I fredags så åkte jag på kvällen hem till Nelly där Ebba också va och så käka vi tacos, godis och bara mös.
Sen i lördags (igår) så var det kalas för Kevin och därefter blev det tjejkväll hemma hos Sara, vi käkade chokladfondue och spela spel sen vid 12 drog alla hem.
Idag vaknade jag vid 8 av att det dunsade konstant i taket på mitt rum, låg tålmodig i cirka 5 min innan jag gick argt upp och sa till mina småbröder att sluta hoppa och springa, riktigt piss va jag för där stod dom och dansa gangnamstyle kl 8.00 på morgonen!!!!???!!!
I alla fall så har jag jobbat idag som alla andra söndagar och har bestämt mig nu för att gå och lägga mig tidigt idag så jag orkar gå upp imorgon då tyvärr lovet är slut och skolan börjar igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0