Älskar dig projektvecka!

Jag bara älskar våran projektvecka, man får bestämma vad man ska göra inom det naturvetenskapliga ämnena och sen ska vi på torsdag visa det för en skolan, skitkul då man inte har begränsningar med tider eller så.
Så idag kom jag vid halv tio sen slutade vi runt halv tre, lagom då vi hann med båda skriva teori samt prova ett experiment.
Imorgon börjar vi lite över åtta och kör på sen får vi se när vi slutar.

Projektveckan innehåller heller inga läxor eller prov så då kan man när man kommer hem direkt sticka till gymmet vilket jag gjorde idag eller först blev den en runda om Annika där vi käkade och snackade massa girltalk!
Vi körde en liten runda i gymmet på 45 min innan vi gick upp med Jonna på stepen i en timme, fett kul och vi avslutade med gangnam style!!!
Imorgon bestämde vi tre oss för att vara på gymmet lite innan fem och köra hårdpass, najs här ska det biffas!!!
Sen fotbollsträning på kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0