All those pretty lights

Klagomål gör dålig uppdatering, i'm sorry people, i won't do it again!

Gårdagen var faktiskt helt okej, kunde varit bättre men där också mycket sämre, så det får bli en okejstämpel där!
Alla från procce eller många banga sådär i sista minuten så man kände ju ingen mer än typ 4 st haha
Hade helst velat somna om i Adas säng imorse men vi tog oss upp och igenom skoldagen!
(ps. om du läser detta amalia så ska du veta att jag allt finns för dig även sådana här dagar)

När jag kom hem så fixa jag några saker på "to do" listan, och snart ska jag fixa mat innan jag ska stå i kiosken på cupen idag i ca 2h sen kommer Annika dit så kollar vi tillsammans.
Imorgon är jag domarmentor kl 8.00 så det är tidig uppgång för att hjälpa de nya domare att bli duktiga, what a hero, NOT!

Måste kila, ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0