11 saker ni kanske inte visste om mig

1. Ibland tar jag tiden på hur snabbt jag kan duscha (rekordet är på 3.12 min)
2. Jag kan äta hur mycket skit som helst utan att gå upp i vikt
3. Jag gymmar för att jag tycker det är kul och en skön känsla efter, inte för att bränna kalorier
3. Min tatuering är väldigt betydelsefull, jag ger inte upp och kämpar verkligen för det jag vill och strävar efter, jag sätter ofta väldigt höga krav på mig själv och den hjälper mig en del till att försöka uppnå de
4. Jag går upp cirka 20 min före bussen går, då jag hellre tar vara på sömnen än något annat
5. Jag skulle kunna sätta alarm kl. 6.00 även om jag inte ska upp då bara för att få somna om efter att stänga av det, det är så sjukligt skönt
6. För ett tag sen kunde jag alla reklamer på TV4 och när de kom så satt jag och rabbla upp de
7. Jag älskar tävlingar för då presterar jag bättre än annars
8. Jag måste välja kläder dagen innan på vardagar då jag inte kan bestämma mig bara sådär på morgonen vad jag ska ha på mig
9. Jag har förmågan att knarka serier i början men ofta när jag kommer till de sista säsongerna så slutar jag då de ofta blir sämre då
10. Jag äter väldigt mycket, får ofta kommentarer "shit vad mycket du äter", "du äter som en kille" och "hur kan du äta så mycket och fortfarande va så liten". Sen så häller jag ofta i mig när jag dricker, så det tar typ 2 sek för mig att dricka, något min mamma påpekar alltid.
11. Jag går och öppnar kylskåpet när jag har tråkigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0