You starting to laugh

Vilket hyperanfall som hoppade över mig nyss, sitter just nu och försöker lugna ner mig och bara känner hur hjärtat dunkar 190, usch...

Har förövrigt fått min svenskaredovisning överstökad idag men även sökt till funktinärsjobb på Peace & Love festivalen i Borlänge med Maggie, får man det jobbet så är det fritt boende, fri mat, fritt inträde på festivalen dock lite jobb också antigen före, under eller efter. Känns riktigt bra och hade varit superkul att få det!

B-laget spela match idag och jag skickade sms till min tränare att jag kunde spela men det fick jag inte buhu så istället träna vi andra lite och sen kollade vi, vinst med 4-2 mot Billesholm blev det allt, sprang som vanligt som en galning längs linjen och hejade på mina brudar, haha.

Nä, det är slutprov i biologi imorgon och jag måste verkligen sova nu, fast först lite Hawaii five -0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0