Watercolour

Började dagen med två nutellamackot sen var jag klar för jobb som jag gjorde på rekordtid 2 h och 20 min, var genomfsvettig när jag kom hem. Drog i alla fall direkt upp på IP för att checka derbyt mellan Svalöv och Torp som slutade med att Torp vann med 4-1.

Dagen fortsatte med volleyboll hemma hos med mig Sebbe, Felix, Oskar och Sara. Tradigt att det blev molnigt just när vi spela men sen när vi var klara sprack molnen upp och det blev hur fint som helst.
Trots det var jag tvungen att skriva klart min 3 sidor långa uppsats i samhälle som fick ett avbrott vi 19.00 då Felicia och jag tog våra moppar och körde till Cement i Landskrona för ett kvällsdopp i havet, nu är alltså premiären avklarad!

Morsdag idag glömde jag naturligtvis inte då jag köpte finfina blommor till henne som hon blev superglad över!

Nu är det dags för sängen och ladda batterierna lite inför morgondagens skola, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0