Vart är du någonstans, står och skriker ditt namn

Som min pappa hade sagt igår fick jag "ostaskivan" på matchen alltså med andra ord gult kort...
Vi spela verkligen urdåligt men domaren var ju inte precis bättre när han delar ut 3 gula, missar ett 4meters offsidemål osv.
Men men sånt får man ta och vi hoppas på förbättring tills nästa match!
Åkte med Conny min tränare även hem då vi snackade en del om laget vilka brister vi har osv. Jag tycker alla borde ta för sig mer även om man inte vågar, inte bara vara tyst hela tiden. Något vi var väldigt enade om var att gemenskapen skapas huvudsakligen i omklädningsrummet, så sant så!

Var på min kusins konfirmation idag i Södra Sandby. Det var nog den sjukaste konfirmation jag varit på när de bland annat börja dansa till euphoria, åkte skateboard och prästerna spelade ungdomar i en slags teater, haha.

Nu lite välförtjänt sömn!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0