She sad goodbye to many times before

En nyduschad och sjungande Daniella sitter just nu på rummet med datorn framför sig, tyvärr med lite tyskaplugg också.

Fick verkligen dra mig själv upp ur sängen imorse men jag dömde i alla fall det roligaste matchen på länge, jag var huvuddomare och det hände något hela tiden vilket gör att tiden går så mycket snabbare. Det var SBK/TSK P97 som spela mot Perstorp/Bälinge och matchen slutade 3-1.
La mig direkt på soffan när jag kom hem och gjorde det jag är bäst på, nämligen soffligga med en film på tvn, plus lite sömn förståss.
Jobbade lite senare och kom hem lagom till maten; grillade hamburgare och majskolvar, mumma!

Galna som vi är i min familj tog vi första doppet i poolen för i år, svinkallt endast 15,5 grader, brrr men jag var först i och skrek innan jag ens hade rört vattnet, haha. (men nu kan jag ju skryta med det (; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0