Now when i think of when we were togerther

Veckan har varit lite stressig och jag har lagt ner mer energi på på skolan än bloggningen.
NP i matte 2c gick förhoppningsvis bra i onsdags och sedan dess har jag fokuserat på biologi och samhälle då vi har en fältstudierapport och en samhällsekonomiuppsats som ska in på måndag, blev faktiskt precis klar med biologin och ska sätta mig tillrätta i soffan för Eurovision nu och heja på Loreen som är värd att vinna hela skiten!

Gårdagen spenderades på IP för herrarna spelade match men även hos Sara med mina fina vänner och många skratt!
Dömde sammandrag p04 imorse och fick se att även småpluttar kan spela sig ur situationer inte bara dribblar som dom brukar, härligt att se! Fick även hjälpa en ny domare med feedback då man fick lite flashbacks på hur man själv gjorde i början.
Luncha därefter på IP med några ifrån laget innan vi samlades till match där vi plockade 3 poäng mot Klippan!
Sjukaste var ändå att Tenny från Big Brother var där och kollade, haha lite kungligt!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1955045/images/2012/pic_204179841.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0