If i used to love you baby

Helllllo cutiepies!

Dövarmt idag, tradigt att gå i skolan och håller verkligen med min kemilärare att det känns lite redan som sommarlov!

Sprang ner till tåget när jag slutade men den där känslan när dörrarna precis stängs framför ögonen på en är förjävlig, så jag gick på stan och hittade ett och annat nämligen; en par jeansshorts, en väska och tre par örhänge.

Sitter nu i min bikini som jag tog på min när jag kom hem, tog även ett dopp i poolen innan eller rättare sagt så badade jag eftersom det var 21 grader :D
Imorgon ska det bli ännu varmare och det älskar vi för att jag slutar runt 12 så då blir det hem och lägga sig i solstolen direkt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0