I'm fallin To pieces

PÅSKLOOOOOOOV!
Yes, har inga lektioner imorgon eftersom lärarna är på utbildning SEB har vi studiedag på måndag-tisdag efter lovet så jäkla gött!

Har en del att plugga, träffa några fina vänner, jobba, träna, spela match och shoppa ja sådär ser nog mitt liv ut.
Just nu laddar jag ner season 4 av Gossip Girl så det blir väl en del av de med på lovet!

Imorgon ska jag sooooova länge så alla ni som ska gå i skolan kan tänka på mig att jag ligger hemma och sover, sen har jag och Matilda bestämt en chips och dippa-kväll hos någon av oss där kanske även Maggie hänger, vi får väl la se!

Himla glad jag är idag, glömde nästan säga att min grupp fick A på projektveckan vilket jag absolut inte trodde så då blir man ju lite extra glad.

Kärlek till alla er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0