Can you feel it

Fortsättning på förra inlägget genom att min andra lillebror sjunger "svarttaxi jävla bra, Carola inte bra.." alltså Sean banans låt från melodifestivalen, älskar bara vilka knäppgökar alla är i min familj!

Dagens träning bestod av uppvärmning på ett varv runt sjön sedan intervaller 1-1 alltså 1 minut 80% sen 1 minut joggvila, 15 sådana vilket motsvarar ungefär 8 km följt av nedvarvning.
Sen var det in i hallen och köra styrka med inriktning på spänst och ben, nu --> död!

Andra roligheter dagen bjöd på var skrattanfall som inte gick att tysta med Matilda, Louises klockrena sång i matsalen när hon kommer med smöret; "i got the butter, i got the butter" och massa annan!

Nu ska jag göra mig redo inför morgondagen genom att välja kläder och allt sånt tjafs, sen avslutar jag med big brother innan jag joinar sängen!
Over n' out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0