are you ready to turn the time?

Sitter med min Akademiska uppsats i Svenska/Biologi och känner mig rätt stolt över att jag snart är klar och slipepr sitta i helgen, vilket jag ändå inte hade hunnit.
Helgen består till mestadels av roliga saker för en gång skull kan jag göra saker jag tycker är roligt utan stress, dock så är helgens schema väldigt fullspäckat.
Fredag: Det är ju imorgon och då går jag länge i skolan, är inte hemma förrens vid 16.00, då jag direkt ska fixa till min 80'tals look inför en tjejkväll i Tirup!
Lördag: Domarkurs för att bli föreningsdomare mellan 9-14, (push hoppas verkligen den slutar lite tidigare), hem och vika ihop all reklam sen på kvällen kör vi all in på utflyttningsfest, kommer bli en förjävla bra kväll, jag lovar!
Söndag: Ut med reklamen på morgonen, match på eftermiddagen vid 16.00 i Häljarp!
Nu ska jag fixa till det sista på uppsatsen och fortsätta plåga alla omkring mig med min sång men först lite mat!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0