save me from myself

Gick upp cirkus kvart över nio idag och skulle åka med 10-tåget till Helsingborg men det var försenat så jag och Nelly tog tåget till Lund och byta till Öresundståget där, när vi kom fram till Helsingborg mötte vi upp Annika och tog oss mot Väla där jag fick syn på min drömklänning, såg precis ut som den på Nelly.com fast bara 1500 kr billigare så den var jag bara tvungen att ha, och kan ju säga att jag ångrar mig inte för fem öre.
Väla-trippen avslutades med mat på restaurangtorget, därefter tog vi bussen till Fria bad där vi spendera ungefär 3 timmar med bad och solning. 
Åkte hem och drog mig upp mot IP med Sara Lundkvist där vi körde brännboll och grillning med laget som avslut på vårsäsongen och nu väntas ett fruktansvärt uppehåll, ska dock försöka hålla igång duktigt med några löprundor i veckan och lite styrketräning. 
Nu har jag kommit hem och är förövrigt hemma själv då mamma och co. ska fira midsommar på Gråen hos moster och brosan min är som vanligt i Torp. 
Imorgon är det midsommar och den räddades upp av mig som tog på mig den förhoppningsvis feta festen med goa människor. Nu ska jag lägga mig på soffan och ladda hjärnan inför imorgon då det är massor att göra. 
Ciao!

kolla mina högra vad på denna bilden, vilken spänst (jag till höger på bilden)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad hände med upphovsrätten danni?? Ska jag skicka en räkning på sista bilden eller ska vi göra upp det på annat sätt ;)

Svar: haha, vi gör upp som vanligt då, du vet var och när ellerhur? ;)
Daniella Karlsson

2012-06-26 @ 18:29:51
URL: http://lindapalsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0