i scream back when i hear the thunder

Runt ett-tiden snörarde jag på löpardojjorna och tog tag i sommarträningen med en runda i Svalöv på 5,5 km och det kändes att det var länge sen sist om man räknar bort i skolan osv. 
Tiden var åt helvete för slö men det kan jag ta eftersom det var ett tag sedan sist, men nu ska det fan i mig förbättras med sjumilakliv. När jag var tillbaka från runda dök jag ner och la mig platt på uppfarten för att komma ner i puls, till det blev det lugn musik som hjälpte mig på traven, satt där i regnet 10 min innan jag tog mig in och började på några styrkeövningar.
 
Ska inte komma tillbaka till fotbollen otränad och slö utan jag ska vara bättre än förr i slutet av juli och det hänger endast på viljan det dära, vilket jag har en jäkla mängd av som tur är, jag ger aldrig upp precis som det står på min rygg.I det här vädret så kan man ändå inte sola och bada direkt så då tar jag mig tid till träning istället vilket jag tycker låter väldigt bra. 
 
Nöjd för dagen och jag får nu se vad resten av dagen bjuder på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0