beautiful goodbye

Min vecka är enklast att beskriva i bilder men har i alla all spenderat den största delen med mina fina vänner. Har  bla. fikat i Lund med Emma & Hanna, haft filmmys med Amelie, kollat EM, godis, fotboll och badkväll igår med Sebbe, Felix, Oskar, Nelly och Annika trots att det bara var jag, Annika och Nelly som badade si sådär lite innan 00.00, hahha.
Idag tar jag väll dagen som den kommer precis som alla andra, äsch detta inlägget känns knappt lönt men i alla fall.
Bilder är roligare än text, so here we go!
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Tack... för att du la upp den bilden :)

Svar: men du var ju så söööööt, hahah ;)
Daniella Karlsson

2012-06-29 @ 23:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0