are we human or are we dancers

Midsommar 2012 hemma hos mig, ja vad ska man säga, riktigt kul men dock så fick jag städa helt själv dagen efter trots att jag hade 3 vänner som sov här, men ja, det hör väll till när man har fest.
Kände när jag vaknade upp vid 11.30 efter 7 timmars sömn att huvudet slog som f*n och det tror jag att jag inte var ensam om, haha. Blev alldeles för mycket shottandet hit och dit...
Men jaja, jag lever och det är väll huvudsaken. 
Det blev bakishäng hos mig ända fram till 18.30 igår med Sebbe, Felix, Annika och Nelly med bland annat jordgubbar och film i soffan, lite repande kan man säga. 
 
Idag så känner jag att bakishänget gav resultat och jag känner mig någorlunda repad, lite trött bara, tur det är sommarlov! 
Kollar just nu på kvartsfinalen mellan England och Italien som just nu är på förlängning och kommer antagligen gå till straffar.
 
Har i veckan inga planer som vanligt, ska försöka träffa några fina vänner och få lite kvalitets tid med de man inte sett på ett tag. Nu vidare till fotbollstittande, ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0