you see me rollin'

idag sov jag länge sen blev det passa småskitarna här hemma typ hela dagen fast vid fyra så smsa jag amelie och fråga om vi skulle ta en tur till väla med nästa buss så det gjorde vi.
hade redan bestämt mig innan att jag skulle köpa en longboard på teknikmagasinet vilket jag också gjorde och verkligen inte ångrar, har åkt hela kvällen, döroligt ju! eller ja, jag och nelly har satt som mål att kunna åka longboard innan sommarens slut så vi köpa likadana idag, hon i lund och jag i helsingborg.
i väntan på bussen prövade vi den på välas parkering haha måste sett megaroligt ut. 
när vi kom hem kvart över nio så var det fortfarande ljust så vi rulla hem till amelie och mötte sen upp nelly och sara för ett longboards-åk vid norrvång här i svalöv, fett att åka nu på kvällen då det inte kommer några bilar, thumbs up!
oj glömde säga att vi åt på macedonkan som jag kallar det och jag köpte även ett nytt skal och en sån iPhonehållare man har när man springer, more thumbs up!
 
massssssa bilder kommer hääääär
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Dina bröder är verkligen över söta!!
Du ser inte dum ut du heller ;) <3

Svar: ska du säga din snyggefis :D <3
Daniella Karlsson

2012-07-03 @ 16:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0