there was a hero

Hejsansvejsan alla glada läsare (ni märker att jag är glad i alla fall, haha)
Precis kommit hem från en superdag på Väla med Amelie och Sara. Där jag egentligen sa till mig själv att inte handla något och tänkte först lämna plånkan hemma med ack så nej det gjorde hon inte, istället inköpte hon sig ett par vita jeans som jag länge velat ha och en snygg topp till det, och sen kunde jag inte hålla mig ifrån skalet.

Förövrigt är det nu bestämt eller igårkväll bestämdes de att vi ett gäng från Svalöv ungefär 10 stycken (de jag brukar umgås med) ska tälta under karnevalen eller ja fredag-söndag på Borstahusen Camping, thumbs up!
Vi ska ha vårat stora tält så alla får plats och jag hoppas verkligen väderkartorna ändras då det nu står regn under hela karnevalen... Aja, det skiter jag i för jag ska fan i mej tälta i alla fall, haha men gummistövlarna ska med och kommer troligtvis användas flitigt!                                           
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0